
Fendt 611 - Trekkertrekkers.nl
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Heb je nog trekkertrek foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Alles m.b.t. trekkerslep, tractorpulling en trekkertrek is welkom! Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
ik rij met ruim 200 pk en zonder E in 3 laag op enkellucht, maar sinds kort rijd ik met dubbellucht en dan zou ik eigenlijk een versnelling tussen 2s en 3l in moeten hebben, 2s is eigenlijk net iets te langzaam. dubbellucht bevalt me wel 10 x beter.
heb je al last gehad dat die begon te bokken?
Waarom bevalt het beter als ik vragen mag ?
Nee begint niet te springen, zonder E te gebruiken houd de mijne vlot 3s, pk's weet ik wel nog niet
Met e springt ook inderdaad niet snel, en doordat je de e Hebt kun je ook een hogere versnelling pakken, later pakt die hem vanzelf over, ik moet 1 versnelling houden en dat moet die vol kunnen houden tot de laatste cm, dat is echt een wereld van verschil.
Omdat ik in 1 versnelling moet blijven rijden, kan ik op het laatste moment niet op snelheid rijden maar dan moet ik echt grip en oppervlakte hebben, als je wat meer snelheid kunt maken ben je minder oppervlakte nodig. (Naar mijn mening)
Ook kun je geen enkele baan vergelijkn met elkaar
Anders moet je jeroen is vragen die weet er net iets meer van haha, zal hem wel ff appie sturen
@Jeroen1988
Meer pks eruit halen en 7 ton gaan rijden haha
Ja, pk's zal wel niet zo moeilijk zijn, maar de trekker heeft een voorlader, en met alleen het frame is die 7250 kg en half lege tank .....
Naar het oo zo mooie westen komen daaf, daar hebben we een 7,5 ton
Naar het oo zo mooie westen komen daaf, daar hebben we een 7,5 ton
haha ja
Ik regel het wel ff
voorlader eraf halen haha
toetershop.nl dacht ik, heb ze gewoon op de lucht van de trekker aangesloten, volle 10 bar erop, dan doen ze het wel
klopt, haast is nooit goed, dan gaan er nog wel eens dingen mis die normaal niet mis zouden gaan haha
10 maar ? meter geeft 15 aan bij mij ....
dan is jou meter misschien niet goed? geloof dat rond de 10 bar redelijk normaal is, nieuwe trekkers hebben volgens mij ook zoiets, rond de 8?? bar.
klopt , mijn oude 612 (1988)gaf ook 15 bar, de 614 E stopt bij 11 bar.
Maar dat is vrij eenvoudig terug te zetten naar 10.
Is ook beter voor de compressor
Dan heb je de pomp goed open staan
De 614 geeft 193pk an de stomp, en rij meestal ook 3s of 3l
Heb de mijne deze week getest en ging vlot over de 200
Ga de mijne ook nog voor werk gebruiken maar dan gaat hij terug enkele toertjes dicht
Klopt pomp maximaal open staan, borgmoertje zit er nog ongeveer 1,5 slag op. Nu rij ik op dubbellucht met in de 2s, gaat een stuk beter als op enkellucht. Mijne word ook nog gewoon voor het gewone werk gebruikt maar geen extreem zwaar werk.