
Valmet 705 - Trekkertrekkers.nl
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Heb je nog trekkertrek foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Alles m.b.t. trekkerslep, tractorpulling en trekkertrek is welkom! Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Trekkertrek loosbroek afgelopen weekend.
1e plaats 3,5 ton
2e plaats 4,5 ton
Foto gemaakt door @selten
Laatste reactie
Reacties
Gaat met mij erin naar de 3600 kilo. Dus mag net
Zo zo dat is netjes! Viel het mee in de 4,5?
Hoeveel pk draait deze? Heb wek is gehoord dat die dingen ook vrij ver kunnen
Later hoorde ik dat dat genoeg was voor 2de plaats. 1ste plaats was 87 meter. Dus zaten allemaal erg dicht bij elkaar
Die verhalen heb ik ook gehoord ja van enkelen die met standaard onderdelen richting de 170-180 gingen.
Okee jaah daarom vroeg ik het haha hoorde inderdaad ook verhalen wat wat voor motor is het 4,5 liter ofzo?
Een 6400 met dezelfde motor haalt 160 aftakas pks
Oh netjes! Banden bevallen goed dus?
Okee zelfde als mijn fordje
Dat is ook 4,4l
Daar mee rij ik meestal mee rond de 170 pk. Maar zit nog meer in terwijl alles standaard is..
Met trekkertrek al heel wat drama's mee gehad maar dat zal jij ook wel hebben denk ik..
Drama's? Nee? Nog niks? Degelijk gebouwt
Netjes hoor
Tering haha, dat ie dat trekt, rij standaard km of 6.6 maar met de pomp los is 8 km/u wel hard zat voor mij denk ik
mijnalbum.nl/Album=ZB4FO4MG/
720? :? Zoveel red ik nooit haha, past gewoon niet
Ik vermoed dat Kesly bedoelt dat niemand er iets van zegt, dat je ruim zat pk's hebt voor in een standaardklasse. Er zijn er maar genoeg die er een probleem van maken...
Meer als pomp los doe ik niet?! En dat doen hun ook allemaal?
En als de rest ook allemaal precies volgens het regelement rijdt, dan mogen ze iets zeggen. Maar laat eerst maar eens de toeren meten van al die intertjes. Dan mogen ze weer praten.
Kijk voor mij ben je idd origineel standaard en hoor je in standaardklasse... Simpel zat. En idd degene die het hardst klagen...
Voor mij part ist goed zoals het is, enkel vind ik persoonlijk 1 regel van het Basrijs reglement mag worden ingevoerd bij jullie:
3.5ton: 3Cyl Turbo of kale 4Cyl
4.5ton: 4Cyl Turbo of kale 6Cyl
5.5ton: 6Cyl Turbo...
Lees hier duidelijk: persoonlijk.
Die keuze heb ik ook moeten maken, mijn trekkertrek trekker wordt jaarlijks nog gewoon 400 uur gebruikt dus kan er geen gekke dingen mee doen. Nu laatst de pomp open gezet om zo het vermogen bij te houden alleen de mensen die alleen een trekker voor tt hebben kunnen de trekker nog veel meer diesel geven.
Overigens vind ik die cilinder regelementen niet eerlijk, als je dan een originele 6 cilinder hebt die in de 3,5 ton past dan word je daarvoor gestraft..
Maar die cylinder reglementen zijn gewoon onvermijdelijk... Thienpondt reed vroeger(nu boerensport) met een Deutz 13006 in de 3.5ton standaard. Als jij een kale 4 Cylinder kan vinden, die dat kan volgen... Die reglementen zijn puur om het voor iedereen eerlijk te houden.
En die cilinder regelementen worden over t algemeen wel aangehouden, maar niet altijd overal streng gecontroleerd.
Zat vorig jaar trouwens nie zo gek ver achter thienphondt. Ik was 2e
Maarja je kunt jezelf er druk in maken of gewoon keer gas geven.
Degene die flink investeren om een stom stukje ijzer te kunnen bemachtigen moeten dat zelf maar weten. Goed rijden is altijd plezant, maar als je meerijdt puur om met wat bekers naar huis te gaan kan je beter thuisblijven.
jaah nee snap ik maar ik bedoel drama's met mede deelnemers die t niet kunnen hebben enzo
@kesly haha ja wel eens een enkeling die het niet kan hebben. Maar rijden zelf ook niet 100% volgens regelement. Dus moeten zelf dan ook niet huilen. Als ze echt 100% regelement willen hebben, moeten ze ntto gaan rijden, en niet van die regionale wedstrijdjes
mijnalbum.nl....[/quote/]
Hangt zo wel mooi haha
Oh dat is ook niet best haha, dan moet je die cilinder limieten combineren met pk limieten, en dan het liefst gewoon 10% boven origineel aantal pk's. Dan hou je het wel eerlijk.. Alleen die wedstrijden zijn er weinig zeker?
Maar veel regionale wedstrijdjes (waar ik aan mee doe) die hebben dat niet. Dus kan dr ook niet gecontroleerd worden op alles.
En daarom dus ook: als je 100% volgens het regelenent wilt rijden, dan moet je maar ntto gaan rijden.
Nee daar hebben wij ook "last" van, dus daarom ook maar de pomp los gezet en dan maar kijken dit jaar, met bredere banden moet ik alweer een klasse hoger.
Ntto is ook niet helemaal eerlijk, ik moet bij wijze van spreken in de 4,5 ton de pomp wat dicht zetten terwijl een ander hem open mag zetten tot 110 pk..