
Case International 956 XL - Trekkertrekkers.nl
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Heb je nog trekkertrek foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Alles m.b.t. trekkerslep, tractorpulling en trekkertrek is welkom! Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
Pk's willen we weten?
108,3
Oja krijgen we die discussie weer..
Hij heeft er dan toch al 1.3 pk bijgekregen :lol:
Juist!! Die bedoel ik!! hahahaa
Oh jij trekt die 1,3PK harder dus :lol:
Diskwalificatie! Te veel vermogen
Molen doet veel meer dan je door hebt, denk als je turbodruk zou vergelijken met std dat het veel scheelt
Ow, niet 10%?
Meeste pks heb je bij vol gas, als je onder de 1300 toeren gaat heb je dus niet meer pk dan vol gas. Jij bedoelt het koppel, dat zal ongeveer rond die 1400-1500 toeren liggen..
Turbo zal bar weinig doen op die touren...
Vermogen = koppel * hoeksnelheid
je bedoelt de maxima haal je daar
Ja bedoelde hoogste Nm maar vergeten te typen inderdaad
En dat haal je bij een zo hoog mogelijk vermogen op zo laag mogelijke toeren.
En daarom zorgt vol gas draaien voor meer verbruik omdat je dan je koppel verruilt voor pk
Hoeft per definitie niet waar te zijn. Meestal ben je het sterkste op max koppel, maar het punt van het zuinigste is niet per definitie op max koppel.... Kan wat verschillen. Maar bij meer toeren normaliter ook meer verbruik.
Nou dat zal nie meevalle :lol:.
de formule: vermogen = koppel * hoeksnelheid.
zou je dus aan de waterrem veel vermogen op lage toeren halen heb je een groot koppel. Bijv als de 9 volgas 110PK heeft, en als hij moet trekken, terug loopt in toeren richting de 1500 oid, en daar nog 90PK zou hebben, betekend dat hij laag in toeren erg sterk is, m.a.w. Heel taai, veel koppelstijging.