
Steyr 768 - Trekkertrekkers.nl
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Heb je nog trekkertrek foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Alles m.b.t. trekkerslep, tractorpulling en trekkertrek is welkom! Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
@marco steyr
@jmos
@selten trok 84.21
dood of graven?
was te verwachten.
@jmos 2vs inplaats van 2vn. Iets te hard kats afgesmoord
Nee Steyr rookte meer as die trok
Ik vin de blauwe waas best mooi
iets te overmoedig dus.
Vandaag ging het beter, met 94,50m
Och eventjes oefenen, moet wel even verplaatst worden naar 768
sleepwagen bleef hangen ofzo? :? kwam het gewicht nog vooruit?
Ach ik dacht versnelling lager, alleen hij trok in het begin zwaarder, en bij 40meter kwam die nog op toeren en trok die een stuk verder
Hij had wel hetzelfde geluid
sleepwagencrew omgekocht?
Met dat domme pijpje
Neu afstelling stond nog een heel eind voor de 4440 die ervoor stond. Heel stuk zwaarder als vorige pull
Dus toch gematst?
Ik weet niet wat ze deden, maar ik liep op in toeren en toen trok die stuk beter
wat ze deden? Jou vooruit duwen misschien?
Ik zat er toen aan te denke wat druk op me wielen te zetten, hef omhoog ofzo
hef omhoog en dan? Mag toch geen verbinding tussen trekstsangen?
Ik had een ketting ertussen hangen
met ketting ertussen helpt het toch niks. je trekt alleen de trekstangen naar mekaar toe?.of heb je stabilisatiekettingen ipv stangen?
Ik had ketting tussen de hefarmen. Om de hefarmen bij elkaar te houden. Dan hef omhoog, til je sleepwagen ketting omhoog, trek je de neus van de grond
ja. maar omdat je een ketting ertussen hebt willen je trekstangen naar mekaar toe.
Dat maakt toch niks uit met een trekhaak :?
voor de trekhaak niet nee.
Dat gebeurde wel, maar dan zit hij wel goed. Trekke deed ie wel. Mooie taaie motor
nou taai? Leuk dat je erover begint.
haha, ik heb nog nooit met een sisu geredne
wel met een perkins?
Nee
Merge ofzo, ik heb der zat
weet niet of die ook perkins hebben (dacht het wel) maar dat is sowieso niet te vergelijken met tegenwoordige motors.
En dat werk kwam nie echt aan het gevoel
keb trouwens vandaag vacuumpomp uit mekaar gehaald
Dijken
dan hoeft ie ook niet te werken nee.
Tsja had wel gekund met die MF
Kuch
gezondheid........
Ach joh, dit ging derop
Welke klasse rij jij?
Ik weeg nu 2660. Zonder cabine denk ik 2500kg. Dus kan ik wel een klasse lager. Met 64PK en een goede taaie motor. Ik wens je succes met je Renaultje. Ik denk niet dat die motor zo taai is
Kijk eens in me profiel zou ik zeggen. Voor een 8 kuubs giertank zeggen ze 120PK....
Aan de waterrem 10PK meer?
Laat het bewijs eens zien, en bewijs dat de pomp onaangeraakt is
Verkeerde materiaal gebruikt nie
Wat bedoel je?
Waarom niet even aan frans en Aron gevraagd om hem iets te kietelen. de profi afgelopen week op de rem 157 pk bij 2000 toeren
Waarom niet even aan frans en Aron gevraagd om hem iets te kietelen. de profi afgelopen week op de rem 157 pk bij 2000 toeren
De profi had beter geweest
Nouja, was 30 jaar en ouder. En als ik daar met Profi kom, gok ik zo dat ze dat niet goedkeuren
ja, dat wist ik niet.
Maar wat zeg je van die profi van Willy, zonder Power booster 157 pk bij 2000 toeren.
Ik hoorde wat anders
wat jaloers
152PK met boost
die van jullie
Nee dat hoorde ik over die Profi van Willy
Heb er zelf bij gestaan, maar 5 meer of minder wat maakt het uit
Dat klopt
Volgende week weer Fryslan
ah mooi hobbyen
ja, maar eerst nog een onderdeeltje vervangen morgen.
Alweer kapot
NeeNee, niet kapot maar vervanging uit voorzorg.
oh okee haha
Niet vergeten, TF'er Jeroen Unimog langs mij
Versnelling lager gedaan, trok hij gewoon naar 94,5m. Dus ging al beter
Des te lager de versnelling, des te eerder ik slip. Op deze banden, dacht ik, hij kan beter smoren, als slippen
Zo ging het opzich mooi en duurde t nie te lang