Case International 1455 XL, foto van jonhdeerefan102

Case International 1455 XL - Trekkertrekkers.nl

Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.
jonhdeerefan102
Foto van een Case 1455 XL,bij de trekkertrek.

Reacties

Wardcase
mooi echte brute powers
F-E-N-D-T-J-E
zit ook weer super in de lak net een spiegel
Gebroeders Smid
nette 14
alibabba
van sundemeijer uit voorst.
daan knol
Dikke 14! 😎
cih1056xl
netjes hoor en nog de originele pijp ook 😉
alleen andere spiegels zou beter staan denk ik..
Yannic-Fendt 102S
mooi (y) 😃
Inter724
an de wielen, TSTA-sticker en spiegels te zien zeg ik ook van sundermyer! maar die had z'n rood dealer stickertje voor op de kap en of die wel lucht had eerder??? Maar tis m wel gloof ik...
mp-jd6620
suddemeijer das niet leuk meer die wint zo wat alles
jeroenlemele
wie betaald, bepaald.
dure bandjes dus!
kemper
ja en fijn ff wat opdraaien... dus bekers pakken en op finale zie je um niet
HollandNew
als er overal een waterrem stond.....
fendtkaja
DIK
duftige 14
klopt jeroen wel een hele investering die bandjes . het is goedkoper om het windmolentje en het pompje te veranderen en een tandje hoger te rijden , maar is tegen mijn principes ! dus leek mij dit met de bandjes beter. omtrent het opdraaien,kemper moet ik een beetje om lachen . omdat dat ding altijd terug in toeren moet . tsta is 2700 t/min waar hij altijd tegen aan staat. helaas is de finale in raalte gelijk met de wedstrijd in elst waar ik de laaste jaren voor gekozen heb om te rijden en moest daar ook keuren voor de tsta . zo zijn julli weer een beetje op de hoogte.en even voor de duidelijkheid ben ik zelf zeer voor limieten en de waterrem en is dit voor mij geen reden om dit te ontlopen. groeten .ik ga maar eens pitten.
casegek02
zeker een mooie 14
Inter724
Die bandjes hadden jou niet veel gekost heb je me zelf verteld. Die pomp van jou is het zelfde aan gebeurd als wat ik toen had denk ik, en daar krijg je een taaie trekker van.
ik heb zeker niet de hoofdprijs betaald inter724 maar om van 38 naar 42 te gaan heb je nog wel het een en ander nodig ,en dat bij elkaar opgeteld is tog eem hele som geld . omtrend de pomp zal je tegen vallen is niets aan gebeurd. groeten.
kemper
dan heb ik niks gezegd... viel beetje op vandaar...
kemper
is er echt niks aan de pomp gebeurd?... want in broekland 2008 zat er een verschrikkelijk groot verschil tussen de 14 van jouw en de 14 van jansen wijhe en dat terwijl ze zoals het leek even hard reden
RuudBus
@kemper als je de banden en de gewichtsverdeling al eens in order hebt bereik je al veel meer dan maar gewoon de pomp of turbo te veranderen. op wat voor banden reed die 14 van jansen??
kemper
euh volgens mij op 650's met dubbellucht eraan... maar die kwam gewoon pk's te kort, ging door de vloeistofkoppeling en deze sjouwde dom door 😛 en snelheid zat weinig verschil in
RuudBus
650 R38 of 42?? misschien toch gewoon motorische beter in order?? kun je trouwens de vloeistof koppeling afvullen zodat die daar niet meer doorheen ken trekken??
kemper
650 R38... ja kon motorisch nog weleens wat verschil in zitten, verschil was erg groot
county1124driver
maar hij hef wel 200 pk? en dan niks aan gebeurd?
hier is dus al een verschil mijn 14 heeft van de fabriek uit geen vloeistofkoppeling, dat kon in latere jaren op verzoek. en kwa pomp ! zou er een veel grotere rookpluim uit de uitlaat moeten komen wat deze 14 tog echt niet heeft , verder is het motortje wel in goede conditie
kemper
dat klopt kan niet zeggen dat deze veel rookt... mja maakt mij verder ook niet uit, deze is toch geen tegenstander van mij 😛
RuudBus
met een 14 200 pk halen?? dacht dat dat nog wel tegen viel om dat bij die motoren te willen halen. vaak niet te veel pk's maar een hoog koppel, en dat is voornamelijk je trekvermogen. dat zou waarschijnlijk bij die van sudermeijer ook wel zo zijn womdat dat die er voor is om vermogens te testen 😄
maakt mij niet uit dat maakt in ieder geval al een stuk eerlijker. maar dan vind ik dat het ook niet meer uit maakt of je een trekker hebt met of zonder turbo of verschillende motorinhoud en aantal cilinders omdat het vermogen toch getest word!
FENDTfarmer
das gewoon een betere afstelling van de pomp of een andere turbo doet veel 😉
county1124driver
reinier had dit zelf tegen een kameraad vn mij verteld van de 200 pk. dus t zou wel kloppen
FENDTfarmer
das je niet standaard
elke 14 in goede conditie kun je tegen de 200 pk aan krijgen alleen standaard trekkertrek is wel rijden zonder wielspin !!!! DAAR HEB JE KOPPELSTIJGING VOOR NODIG . en daar staat een 14 om bekend met maar 6.6liter inhoud maar wel een slag van bijna 140mm ,even afgerond . dit geld ook voor een 844-s. bey the way een grotere turbo om meer vermogen te crieeren ,kakt hij wel eerder in als het toeren daalt. ook dat doet deze niet.
mxpower
super trekker!! echt een plaatje !:)
joozt
Ook weer in Toldijk van de partij dit jaar? 😃
RuudBus
maar een grotere turbo dat mag gewoonweg niet in verband met het regelemend!!
mcfjohan
woeste trekker alleen nog even grote spiegels derop bouwen!
mp-jd6620
eigen sleepwagen hebje ook een bult profeit van kunje de trekker daar mee zeer goed testen en dan als die helemaal is zoals het moet kunje alles winnen naja doar kan een ander niet tegen op
Inter724
200pk blaast een 14 met gemak! mijn 1055 toen die tijd met tog nog echt standaard de turbo en brandstofpomp van 1455 blies 195pk aan de aftakas. Die van Rick ter bogt heeft 215 hoorde ik en daar houd t voor standaard n beetje op. Bij aanpassen van de pomp des tijds ging mijn 1055 bij 215pk door de aftakas koppeling.. ook toen was de turbo nog standaard. Later met HX40 wordt t egt leuk.
juist ruud . en daarom zit die er niet op .Toldijk moet ik nog even bekijken joozt ik heb nog zoveel plannen en dingen om te doen . is altijd wel een leuke wedstrijd en een erg mooie klei baan . dan moet hij er wel aan werken en dat geeft wel weer een voldoening dus wie weet.
joozt
We wachten af... 😃
guy
die origine uitlaat en de originele spiegels maken hem gewoon mooi, geen lompe uitlaten of beugels...
trouwens nog even dit . ten eerste ik heb geen eigen sleepwagen ten twede hetzandpad is te smal! Dus daar beginnen we niet aan .
weytjens
het belangrijkste is nog altijd dat je je trekker door en door kent dat je weet welke versnelling je moet pakke op het soort grond en dat je weet wat toerental wandt met 2700 toere heb je niet het meeste koppel!!!
weytjens
ahja en zeer propere inter!!!
RvM96
Ik, RvM96 en jd4050 hebben dit object verplaatst van Tractoren Case 1455 XL (Trekkertrekken) naar Tractoren Case International 1455 XL (Trekkertrekken)
IH214d
Leuke discussie, Verteld het verhaal ook dat Sundemeijer er een andere turbo op heeft, met een kleiner slak zodat ie meer lucht geeft?
1046
@IH214d niet alleen dat, hahaha
IH214d
Precies, beetje voordoen dat je vromer dan de paus bent, maar ondertussen wel de boel loopt te flessen...

Heb je nog trekkertrek foto's of video's uit de oude doos! Help mee!

Alles m.b.t. trekkerslep, tractorpulling en trekkertrek is welkom! Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!

Lid worden is heel eenvoudig!