
Case International Meerdere - Trekkertrekkers.nl
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Heb je nog trekkertrek foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Alles m.b.t. trekkerslep, tractorpulling en trekkertrek is welkom! Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
en over de beste tactiek, die weet niemand...
dat is op iedere baan anders.
maarre als je zegt dat dit niet goed is omdat de trekker voor omhoog gaat heb je het mis, want denm je nou echt dat je een trekker met 4wd voor in de lucht krijgt? was dat maar zo dan had ik teminste veel grip!.
volgens jaar ga ik alles voor proberen, en dan zien we het wel weer!
was iets apparts voor mij op zand rijden...
maar kijk he kinders, standaart klasse 5.5 ton, ik heb al mn gewicht achterop, en voor ging diehaast van de grond zag ik op de foto, en ik trok 84 meter.
mn maat heeft 500 voor en 500 achter erbij gehangen, en trok 6 meter minder als mij. dus voor werkt niet bij hem?
tractorfan.nl/picture/86978/
hij was gouw uitgelult toen ik zei dat ik me beker ff ging halen.
lange trekhaak. voledig set gewichte voorop (11x47) en dubbellucht, nou dan trektie m lkkr op zn kont en heb ik m no aan de grond, enne inweze mot ik t tog niet voledig van me vooras hebbe want dr zit geen sper dif in...
amen
maar wat ik hier allemaal lees is zeer interresant.
en julie zeggen wel dat de praktijk het bewijst, maar daar klopt ook niks van, ik heb nu 9 wedstrijden gereden, 9x me tractor precies hetzelfde opgemaakt, en mijn uitslagen varieren van 1e tot 1na laatste...
en siebenga wat jij zegt, alles voorop is niet goed want dan spint ie achgter, klopt ook niet, want de sleepwagen kun je ook meerekenen als gewicht, die trekt je achterkant op de grond. en de lengte van de trekhaak bepaald dan weer hoe hard die hem op de grond druk.
de trekhaak die ik nu heb steekt bijna achter de achterbanden uit, maar het is ook weer zo, als je een enorm lange trekhaak hebt, en soepele slappe banden, dan verlies je enorm veel grip, en dat scheelt weer in de meters.
ik weet wel, de belangrijkste 2 dingen waar je voor moet zorgen is een goede baan, en eerlijke tegenstanders.
als ik net als in boerdonk tegen een stuk of 10 trekkers over de 200 pk moet rijden heb ik er al geen zin meer in.
maar ik zet t aan de grond met smallle dubbellucht wieltjes en dat kon je wel zien aan de uitslag. 1 was n 1246 op db lucht 2 was ik en 3 me maat met dik vermogen
me hart platen kunne nog verder naar binne en dan zou je met lange lepels nog meer ruimte kunne creëren als t nodig zou zijn
normaal trek ik ook tegen eric en kan ongeveer 2 meter achterhem blijfen op enkellucht.
ben dus erg te vreden daar over
ik zeg vriendjes politiek want hij hoort bij de sleepwagen en had de proeftrek ook nog eens...
tot ze voor een andere sleepwagen staan .
dan vallen ze door de mand
nou ik ga komend jaar wel veel meer wedstrijden rijden. maar tegen ruup zal ik noot rijden. ik ben een 6.5/7 tons strijder
hij moet praten die inter
stoppelhanen die doen dat beter die zeggen max 10% over de fabrieksopgave dat is dan reeel.
ma 1046 als veel boerenjongens met je eigen trekker meerijd waar je niet aan draaid en je moet in een 5.5 ton tegen trekkers van + 120 pk
i
maar 7 ton heb jij niks te zoeke man
en de moeder van de nederlandse tt is eik wel tractorpulling.nl
als we daar een brief heensturen met handtekeningen
dan heje voor en achter mooi druk, is mijn idee
en 2wd net voor de achterwielen, dan trekt de sleepwagen wel weer aan de trekhaak met de hefboom.
ik heb in berlicum het idee gehad dat ie het op 1 bar beter deed dan op 0.65, maar het is moelijk te verglijken.