Fiat 160-90 Turbo DT
Heb je nog trekkertrek foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Alles m.b.t. trekkerslep, tractorpulling en trekkertrek is welkom! Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
Monster, met 2wd terwijl 4wd gewoon aanmocht daar
Eerste! Was ook geen waterrem daar dus deden vergelijkbare trekkers mee maar die hadden wel vierwielaandrijving aan, dus netjes
Hij rijdt express zonder 4wd omdat ie anders gaat springen.
En deze is nog wel ff sterker dan die van Bart.
Oh zonde anders was ie sowieso onverslaanbaar.. Ach dit is een 160-90 met andere pomp en die van Bart opeens een 180-90 dus wie speelt er dan vals
ik zeg dan op mij beurt die 160-90 want die veranderd wel motorisch maar niet de stikkers en zou dus eventueel in een lichtere klasse mee mogen/kunnen rijden dan de 180-90 maar ja het blijft hoe dan ook van allebei niet standaard
Die 180-90 is begonnen als 1580 he
Moet je de reacties bij deze foto even lezen:
er is genoeg aan gedaan wat altijd nadeel je kan er bijna geen gewoon werk meedoen daarom heb ik toen die 2de 1880 gekocht en de regels in landbouw klasse worden ook steeds strenger wat een goede zaak maar dat neemt niet weg dat schitterende trekker is en loopt ook mooi
Klopt, deze een dag laten werken zal niet snel gebeuren! Vind het persoonlijk ook een goede zaak dat de landbouw "steeds" strenger wordt, omdat ik met een trekker mee doe die bijna 500 uur per jaar maakt ben ik in het nadeel van iemand die een trekker speciaal voor trekkertrek heeft. (cabine etc).
Als je per sé zo standaard wil rijden, ga dan hobbysporten
ja wil niet zeggen dat die van mij 100% standaard als de koudstart erop staat en speciaal banden en trekhaak
maar ben wel blij dat de extreme straks niet meer in de landbouw mogen rijden het eind is anders zoek
ja zeker we zoeken nog deelnemers voor de agrisport nu ook 7.5 en 9 ton agrisport
Koudstart is nog tot daaraan toe, en banden voor trekkertrek ook maar zoals die 4450 van filmpje dat ik er gister opgezet heb valt ook onder "standaard". Vind alleen dat een pk limiet ook oneerlijk werkt maar dat terzijde.
9 ton agrisport dat zijn forse trekkers dan! Of verwacht je dat daar de 14's dan allemaal naartoe gaan?
en dat is juist mooi van agrisport dan ben je veel meer gelijk aan elkaar natuurlijk heb ik wat meer liters dan de rest maar daardoor remt die restrictor ook meer
ja daar zullen de grote trekkers in gaan rijden die voorheen in de boerensport reden bij ons in de regio boerensport is niet meer volgend jaar wij gaan zelf 7.5 ton rijden in etten-leur eens kijken of we daar weer een nieuwe uitdaging in kunnen vinden
Okee! Dat is voor jullie zelf ook een uitdaging, mag je zomaar weer een paar honderd kg verstoppen aan de trekker
Bij Beukeveld was het niks geworden zag ik net? Jammer!
voor ons is het juist beter nu kunnen we maar 4 gewichten hangen in de 6 ton in de 7.5 heb je meer verplaatsbaar gewicht en ook met die 900 banden beter grip de resctrictor blijft gelijk 60 mm
nee helaas was niks volgende keer beter
Zit je me weer te stalken?
Aha! En qua liters hebben jullie evengoed de grootste motor dan denk ik
En de andere 1880 blijft ook op de baan hopelijk? Dat is een imposant gezicht
@DANOONTJE POWERR
Neehoor, ik ben zelf ook vrienden met de Groenenboom Fiat trekkertrek
Je weet precies wat ik bedoel dus dat zegt genoeg haha....
Wat heeft dat te maken met stalken dan? :?
Ik vind een 1880 op 900 banden ook gewoon mans hoor
Nou gefeliciteerd dat dat wel mag daar! Kun jij ook lekker meedoen met je Ford
diegene die goed aan hun motor werken hebben er toch echt wel even genot van hoor... er zijn altijd amateurs die iets proberen natuurlijk
Wat is overigens het verschil tussen de pomp open zetten en een koudstart?
Trekkers die affabriek goed in elkaar gezet zijn hebben geen koude start
Daarvan kun je wel de pomp open zetten
Weer wat geleerd...
Bekijk het toch met een Valmet bril he
Haha okee jaah dat wist ik niet sorry maarja zo rijden er een hoop tussen hoor
Klopt! En toch winnen ze lang niet altijd
Nee inderdaad dat is nog het mooiste van alles
Oeveel keer ejem weer moetn herdoen
Voor de gene die het nog interessant vind om te weten, de meeste 160 en 180'ers hier in de buurt zijn nog verder opgedraaid, wat dat betreft rijden wij nog vrij safe
Dan kun je de "standaard" ook wel weglaten haha.
Dan is van tevoren tenminste nog niet duidelijk wie er wint.
Van een stuk of 5 klasses in Julianadorp had ik van tevoren tegen mijn collega gezegd wie er zouden winnen en ik had er eentje fout.
Daarom ben ik fan van een standaard fabrieksvermogen met een afwijking van 10 of 15%
Welke klasse had je fout dan? Had je jezelf op winst in de 4,5? Haha
Anders had het wel anders afgelopen.
Toch maar eens gokken op trekkertrek wedstrijden introduceren.
Haha met alle respect maar dan kom je met deze Fiat toch wat tekort als er zon Inter invasie komt.. Dan moet je zoiets als Robert met turbo nu en dan grotere brandstofpomp erop hebben..
Die in de 5,5 was echt geen kruid tegen gewassen.
Dat had jij toch kunnen vertellen
Wel leuk dat je hem ook een klasse laat rijden daar!
Maar evengoed mooi dat ie derde werd.
Haha, die discussie moet je met Patrick niet aangaan.
Dat doe ik ook al jaren maar hij snapt het nog steeds niet.
Nee dat is niet eerlijk want: je haalt het voordeel weg tussen een trekker van 70 pk die 4500 kg weegt of eentje van 120 pk die 4500 kg weegt.. En dat is in mijn ogen toch echt "standaard" trekker!
@DANOONTJE POWERR
Zegt de man die eem waterrem wil bij JPF?